Frequently Asked Questions

Orders

  • How do I cancel or change my order?
    Unfortunately, it’s not possible to make any changes to an order or cancel it once it has been placed. However, you could ask for a refund.
  • How to track my order?
    You will receive an email from us after you have placed the order. You’ll get confirmation in your email when you purchase and we’ll let you know when your order is on the move. You will be able to track your order through your preferred shipping partner.
  • What are my payment options?
    We accept all the popular payment methods such as PayPal, Visa, MasterCard, Discover, Amazon Pay, American Express and Google Pay.

Shipping & Delivery

  • Do you ship overseas?
    Yes, we ship all over the world. Please note that additional shipping costs will be applied based on your delivery location.
  • Do you offer free shipping?
    Yes, free shipping is available for all the orders that's placed inside the United States. We charge shipping fees for overseas orders.
  • How long does the delivery take?
    We usually take 3-5 business days for your order to be shipped & delivered.

Vanliga frågor och svar

  • Vem kan jag värva?

    Du kan värva andra företag som inte redan är kunder till oss oavsett storlek.

  • Får företaget jag värvar någon rabatt?

    Ja. Om företaget du rekommenderar nappar på erbjudandet får det 10% rabatt på årsavgiften.

  • Hur många kan jag värva?

    Det finns inga begränsningar för hur många du kan värva. Som försäljning räknas det första köpet som din värvning har gjort och som uppfyller följande kriterier:

    • Den hänvisade kunden gör sitt första köp inom 90 dagar från det att han/hon registrerat sig.
    • Den hänvisade kunden är inte en befintlig betalande kund hos WorkMirror.
  • Vad händer om företaget jag värvat säger upp tjänsten?

    Ingenting. Det är vårat ansvar att göra er kunder nöjda.