Kundservice

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi brukar få och kontaktuppgifter till våran Support.
Allt för att du så enkelt som möjligt ska kunna få hjälp med ditt ärende.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Om länkens giltighetstid har gått ut använder du ”glömt lösenord”-funktionen för att generera en ny länk. Tänk på att länken bara är giltig i 24 timmar.

Om du precis har lagt en beställning kommer du, i samband med att vi packar och skickar enheterna, få ett välkomstmail med länk där du sätter ditt lösenord och logga in.

Om länkens giltighetstid har gått ut använder du ”glömt lösenord”-funktionen för att generera en ny länk. Tänk på att länken bara är giltig i 24 timmar.

För att flytta enheten till ett annat fordon. Gå till det gamla fordonet och välj ”Arkivera fordon”. Skapa det nya fordonet och välj den enheten som du precis kopplade in och tryck på ”Spara”.  Ange sedan mätarställningen på det nya fordonet. Tänk på att bilen måste ut och köra innan det dyker upp några positioner eller resor i systemet.

En arkiverad bil syns fortfarande under den månad bilen genomfört resor. Efter nästa månadsskifte syns den inte längre i listan.

Hittar du inte svaret på din fråga?

Hör av dig till oss på support@workmirror.se eller till vår växel på 031-680780 så försöker vi hjälpa dig så fort som möjligt.

Vi har öppet vanliga arbetsdagar 09-16.

Ja, om ni beställer 2 enheter eller fler erbjuder vi betalning mot faktura. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Kom igång med WorkMirror